ریویتا لیفت رفع چین وچروك در10ثانیه-3عدد
نوشته شده توسط : حمید

نام محصول: ریویتا لیفت رفع چین وچروك در10ثانیه-3عدد    کد محصول: 1893

کاربرد: رفع چین وچروك در10ثانیه بوسیله كرم های معجزه گرریویتا لیفت Loreal

قیمت: 450,000 ریال

روش خرید: نقدی و پستی و ...

ریویتالیفت(رفع چین وچروك در10ثانیه(3عدد رفع چین وچروك در10ثانیه بوسیله كرمهای معجزه گرریویتا لیفت درعرض 10ثانیه15سال جوان تر شوید محصول فرانسه(دارای 3 كرم مخصوص دور چشم دور لب گونه وكل صورت وگردن رفع كننده سیاهیكبودی وبف دور چشم كرم معجزه گر رویتا لیفت سفید كننده/ضد چروك (كرم رویتالیفت) پدیده سال 2009 اروپا . یك پك كامل شامل كرم روز و ژل دور چشم و كرمشب ( توضیحی مختصر درباره پوست) پوست همه ما روزانه در معرض تابش خورشید (بخصوص جنوبی های عزیز) ، آلودگی هوا و گرد و غبار قرار میگیرد كه مجموعاین عوارض به مرور زمان از راه منافذ پوست وارد پوست شده و سلولهای ملانینكه رنگدانه های پوست میباشد را تغییر داده و رنگ آنها را كدر، تیره و خستهنشان میدهد ! و پوست را نیز به همین ح در می آورد ! این ژل تنها مواد لایهبردار بدون اسید و شن میباشد كه كار آن فقط برداشت سلولهای مرده پوست شماو تمیز منافذ پوست جهت اكسیژن رسانی و تهویه می باشد و كاری به خود پوستاصلی ندارد ! ! !

چربیاضافه پوست كه در مواردی باعث به وجود آمدن جوشها در قسمتهای گونه ها وپیشانی میباشد را از بین میبرد ! وهمچنین باعث لیفتینگ و فرم دهی به پوستمیباشد و پوست صورت شما را صاف و تمیز ولطیف میكند . حال نوبت كرم مخصوصاست كه از راه منافذ پوست كه تمیز و پاك شده اند وارد پوست شده و سلولهایملانین غیر طبیعی ، كه بر اثر عوامل ذكر شده تغییر یافته اند را میشكند وظرف 14 روز 3 تا 4 درجه پوست شما را زیبا ، روشن ، شفاف و سفید وصاف میكند. در ضمن بواسطه رطوبت فوق العاده و ویتامینهای موجود در آن تیرگی و چین وچروك دور چشم و مناطق به مرور كمتر و از بین میبرد . جالب اینكه این كرمآنتی باكتریال نیز میباشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگیری كرده ومیتوان از آن بعنوان یك كرم روزانه نیز استفاده كرده و دیگر نیازی به هیچكرم پودر یا پنكیك نخواهید داشت !

یكپك فوق العاده برای همه ، حتی آقایان -دارای 2 تاییدیه استاندارد ISO 9001- ISO 2000 اروپا ، ساخت كشور فرانسه . . . با زیبایی كه این پك كرمها وژل به شما میدهد اعتماد به نفستان چند برابر شده و از حضور در جمع به خودمیبالید جدیدترین ست كامل ضد چروك دورچشم شامل ژل مخصوص و سرم منحصربفرد-وژل ضد چروك چشمان شما بیانگر حالات و سن شما هستند. اولین نشانه های پیری,در ناحیه آسیب پذیر اطراف چشمها ظاهر میشوند.این ناحیه فاقد چربیاست.بنابراین اولین علائم پیری ناشی از ضعیف شدن ,استرس و خستگی در اینناحیه مشاهده میشوند.حلقه های تیره ,چین و چروك , تورم و پف اطراف چشمهااز علائم زودرسی هستندكه بدنبال پیری پوست ظهور میكنند. وجود كلاژن(پروتئینهای موجود در لایه های زیرین پوست) موجب استحكام پوست میشود.

برخی از امکانات و قابلیتها:


  • رفع چین وچروك در10ثانیه


    :: بازدید از این مطلب : 328
    |
    امتیاز مطلب : 3
    |
    تعداد امتیازدهندگان : 2
    |
    مجموع امتیاز : 2
  • تاریخ انتشار : 27 تير 1389 | نظرات ()
    مطالب مرتبط با این پست
    لیست
    می توانید دیدگاه خود را بنویسید


    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: